• Start Paintball
  • Sklep internetowy
  • 4x4
  • Militaria
  • Oświetlenie
  • Kontakt
Main Menu
  • O Nas
  • Oferta
  • Dla Firm
  • Dla prywatnych
  • Aktualności
  • Regulamin
  • Strefa Klubowicza
  • Kilka porad
  • Galeria
  • Noclegi
  • Scenariusze
Login Form



  • Nie pamiętasz hasła?
  • Nie pamiętasz nazwy?
  • Załóż swoje konto!
Home Scenariusze

Scenariusze

Paintball daje szerokie możliwości kreowania scenariusza, tak aby charakter rozgrywek dopasować do grupy graczy. Gry strategiczne nastawione są zarówno na działania indywidualne jak i na współpracę w grupie.


Zostań reżyserem lub aktorem własnego scenariusza. Nie jest ważny wiek, płeć, zawód czy też styl życia. W tej grze musisz jedynie wykazać się inteligencją i szybkością myślenia. Czekamy na Wasze propozycje!


Gotowe scenariusze organizatora:

Killerów dwóch
Gra dla dwóch zespołów. Polega na wzajemnej eliminacji. Nie będzie to takie proste, ponieważ w każdej z drużyn ukrywa się jedna wtyka – killer, który przebiegle eliminuje graczy. O tym kto nim zostanie decyduje dyskretne losowanie.

Operacja Overlord
Gra zespołowa dla dwóch grup. Zadaniem oddziału kapitana Millera, jest znalezienie i ocalenie szeregowca Ryana, więzionego przez wroga. Celem przeciwnej drużyny jest eliminacja oddziału Millera. Wygrywa drużyna, która pokona rywala.

Bad boys
To indywidualna rozgrywka, w której każdy musi liczyć na samego siebie. Gracze wcielają się w rolę mafiozów. Mają 30 sek. na rozproszenie się i zajęcie dowolnych pozycji. Gra polega na wzajemnej eliminacji. Jeden z nich posiada przy sobie tajemniczą paczkę... Który? Wygrywa ostatni. Dodatkowy bonus za wskazanie dealera.

Strzelec
Gra dla kilku osób. Pierwsza osoba wciela się w rolę snajpera korpusu marines, druga w rolę prezydenta, trzecia, czwarta i piąta w rolę zamachowca. Pozostali członkowie grupy to ochrona. Militarny samochód jedzie wolnym tempem leśną drogą. W samochodzie siedzi prezydent oraz ochrona z markerami. We wskazanym miejscu przejazdu głowy państwa, zajmują miejsca zamachowcy oraz snajper ochraniający prezydenta. Jego zadaniem oraz zadaniem ochrony jest eliminacja wroga. Rozgrywka kończy się w momencie wyeliminowania zamachowców lub prezydenta i jego ochrony.

Predator
Gra dla kilku osób. Jedna osoba wciela się w rolę Predatora, który poluje na amerykańskich żołnierzy. Rolę żołnierzy odgrywają pozostali gracze. Amerykanie mają 20 sek. na ukrycie się w lesie i ustalenie strategii unicestwienia bestii, po czym wyrusza Predator. Żołnierze wygrywają w momencie, gdy potwór otrzyma taką liczbę strzałów ilu jest graczy, natomiast Predator gdy wyeliminuje swoje ofiary.

Zegar piaskowy
Gra zespołowa, w której dzielimy się na dwie grupy. Wszyscy gracze otrzymują kolorową opaskę, ale zakłada ją tylko jedna z grup, natomiast druga ją chowa. Rozgrywka polega na eliminacji zawodników przeciwnej grupy. Trafiony gracz zmienia drużynę oraz barwę (przez założenie opaski lub jej zdjęcie). Zasila w ten sposób szeregi przeciwników. Wygrywa drużyna, której oznaczenie posiadają wszyscy gracze.

Pościg
Gra zespołowa, w której dzielimy się na dwie grupy. Pierwsza grupa to ścigani. Mają 6 sek. na ucieczkę. Druga drużyna to funkcjonariusze policji. Ich zadaniem jest wyeliminowanie groźnych, uzbrojonych bandytów.

Flaga
Gra zespołowa, w której dzielimy się na cztery drużyny. Rozmieszczenie drużyn: drużyna północ, drużyna południe, drużyna wschód, drużyna zachód. Wszystkie w odległości 50m. od celu. Celem jest flaga, której zdobycie decyduje o zwycięstwie całej drużyny.

Herb
Gra zespołowa, w której dzielimy się na dwie grupy. Trofeum stanowi flaga wisząca na jednym z drzew. Drużyna obrońców flagi musi wyeliminować przeciwników, zanim ci odbiorą ich trofeum. Koniec gry następuje po zdobyciu flagi lub wyeliminowaniu wszystkich zawodników z danej grupy.

Eliksir
Gra dla kilku osób. Wyznaczamy cel - menażka z eliksirem szczęścia. Ustawiamy ją w widocznym miejscu. Strzelec zajmuje miejsce również w widocznym miejscu. Zadaniem drugiej osoby (lub kilku osób) jest zdobycie i wypicie eliksiru, tak aby strzelec go nie trafił.

Skarb
Gra zespołowa. Dwie drużyny wyruszają osobno z wyznaczonych miejsc w poszukiwaniu skarbu. Kierując się mapą, docierają do wspólnego punktu, w którym znajdują się kolejne wskazówki. Jeżeli przybędą w tym samym czasie, będą musieli się z sobą zmierzyć. Wygrywa drużyna, która wróci z łupem.